* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
|
Salon Edukacji i Kariery2008-10-07 10:58:45Salon Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS21-23 października 2008 Centrum Targowe MTG SA Gdańsk Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS, który towarzyszy 4. edycji Targów Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji TECHNICON – INNOWACJE |
|
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
|
Let’s do Business!2008-09-15 10:34:57Język angielski to obecnie najbardziej uniwersalny język świata. O tym nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Nie ważne czy jesteśmy na etapie studiów, czy też szukania pracy, znajomość języka angielskiego stała się obecnie niezbędna. |
|
Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?2008-07-17 13:12:29„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e |
Szkolenia biznesowe Marketingowe kadry Białka Tatrzańska, Podkarpackie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.